25 Νοεμβρίου, 2023 σε Μη κατηγοριοποιημένο

Κ3 | 1ο βραβείο Patient Partnerships Awards 2021

Post placeholder image

“Τίποτα δεν δημιουργεί περισσότερο αυτοσεβασμό και αυτοπεποίθηση, από την επίτευξη ενός στόχου.” Thomas Carlyle

1ο βραβείο Patient Partnerships Awards 2021

Σε μια χρονιά όπου η κοινωνία αναζητά τις βέλτιστες πρακτικές, με στόχο την υποστήριξη των ασθενών, εμείς προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στο ιδεατό και στο πραγματικό, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για την υποστήριξη του ανθρώπου που νοσεί και του περιβάλλοντός του.

Έχοντας στην φαρέτρα μας μια δυνατή ομάδα – προσωπικό και εθελοντές – καταφέραμε με συνέπεια να δώσουμε λύσεις με σεβασμό και εγκυρότητα, όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς αλλά κυρίως οι ίδιοι οι ασθενείς και οι φροντιστές τους έλαβαν την υποστήριξη που χρειαζόταν.

Έχοντας στην διάθεση μας δύο εξαιρετικές πλατφόρμες ενημέρωσης, www.Kapa3.gr και www.dikaioma.gr, καταφέραμε να προσεγγίσουμε ολιστικά τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που νοσούν .

Έχοντας λιγότερο από ένα χρόνο δράσης πάνω στο πρόγραμμα του Προσωπικού Βοηθού, η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του πληθυσμού έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς.

Σε αυτό το διάστημα δεχτήκαμε 1600 κλήσεις, οι οποίες αφορούσαν κατά 44% την διαχείριση των φακέλων των ασθενών, ενώ το 34% χρειαζόταν ενημέρωση για τις οικονομικές απαλλαγές/παροχές. Από αυτούς, πάνω από το 5% ζήτησαν και έλαβαν οικονομική ενίσχυση εξαιτίας της άσχημης κατάστασής τους. Η ηλικία των ωφελούμενων στο πρόγραμμα, ήταν σε ποσοστό 56% άτομα ηλικίας 55-70 ετών, ενώ μόλις το 30% αποτελούσαν άτομα με ηλικία μικρότερη των 55 ετών, με τις γυναίκες να πρωτοστατούν στα αιτήματα βοηθείας.

Τέλος, σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι στο μεγαλύτερο βαθμό επικοινωνούσαν οι φροντιστές των ατόμων που νοσούν.

Ενώ, εξαιρετικό είναι το γεγονός ότι 440 άτομα κατέβασαν το app – μια δωρεάν εφαρμογήo για κινητάoδιαθέσιμη σε smartphone και tablet για Android και iOS, για να ενημερωθούν και να διευκολυνθούν στις διαδικασίες. Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 100 ραντεβού σε δημόσιους φορείς, για να δοθούν λύσεις. Πήραν αριθμό πρωτοκόλλου πάνω από 50 αιτήσεις μας για ασθενείς μέσα από ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Ο Προσωπικός Βοηθός, κατάφερε με την σύμπραξη των δυο φορέων, να χτίσει το κατάλληλο πλαίσιο ενημέρωσης, αξιολόγησης, αλλά και διεκπεραίωσης, χρησιμοποιώντας σύγχρονες
τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ).

Ο ασθενής ενημερώνεται για ό,τι τον αφοράV, έγκυρα και έγκαιρα. Εντοπίζει τα δεδομένα που χρειάζεται περισσότερο (Νοσοκομεία, Κλινικές, Συλλόγους, ΕΦΚΑ, ΚΕΠΑ), με το πάτημα ενός
κουμπιού. Επικοινωνεί με τους ειδικούς για κάθε θέμα που πρέπει να διαχειριστεί(app -kapa3).

Για όλους εμάς κάθε ασθενής είναι μοναδικός. Κάθε ασθενής δικαιούται φροντίδα από τους κατάλληλους επαγγελματίες

Χάρη σε όλους εσάς πήραμε το πρώτο βραβείο. Όλοι μαζί τα καταφέραμε!!!

Σας υποσχόμαστε ότι τα καλύτερα έπονται.